fbpx

UKRAINIAN MEDIA FORUM

Всеукраїнська онлайн-подія про медіа. Ми зібрали досвідчених журналістів, маркетологів, розробників та медіаменеджерів, які готові відкрити секрети успіху сучасних медіа.

24 - 25 Вересня

Online

Концепція

Ми збираємо всіх спеціалістів з медіа-сфери. Журналісти, медійники, блогери, розробники, маркетологи, технічні спеціалісти, менеджери, підприємці, які об’єднані однією ідеєю - робити українські медіа якісними, незалежними та прибутковими.

Ми створюємо Ukrainian Media Forum під час війни для тих, хто тримає інформаційний фронт. Переконані, медіа повинні не лише виживати, а й розвиватися попри складні умови, попри атаки ворога, адже перемога в інформаційній війні - частина нашої великої перемоги.

😉 Робота з редакцією

📱 SMM

🌐 сайти

💵 Продаж реклами

📊 Digital

🎥 YouTube

💰 Прибутковість медіа

🤔 З чого почати

💡 Незалежність ЗМІ

🤝 Побудова команди

💪 Медіа в умовах війни

✍️ Як писати тексти

📈 SEO

Для кого подія?

👉

Для тих, хто хоче дізнатися про “внутрішню кухню” великих редакцій, тренди та вимоги, які вже змінили погляд на ЗМІ.

👉 Журналістам

/Початківцям- дізнаєшся, де шукати теми, як писати тексти, що набиратимуть сотні тисяч переглядів, та навчитися утримувати увагу читача в нескінченному інформаційному потоці.

👉 Керівникам ЗМІ

/Шефредакторам - наші спікери розкажуть, як працюють найбільші та найуспішніші редакції країни, як медіа може стати бізнесом та бути прибутковим.

👉 Маркетологам

/SMM-спеціалістам - ти дізнаєшся про зміни, нові тренди та як найефективніше використовувати Youtube, Facebook, Instagram та Telegram.

👉 Підприємцям, технічним спеціалістам

Всім спеціалістам з медіа-сфери - станеш частиною нового унікального ком'юніті людей зі своєї сфери. Отримай доступ у закритий чат, де завжди зможеш знайти підрядника, запитати думку колег, поділитися досвідом, або просто спілкуватися з тими, хто живе у світі медіа.

👉 Для тих, хто хоче відкрити власне медіа

Ми розкажемо, з чого варто почати, як розробляється сайт та які підводні камені трапляються на початку шляху до успішного медіа-бізнесу.

Спікери

🇩🇪 Юліан Рьопке

Політичний редактор німецької газети BILD
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «RUSSIA'S WAR IN UKRAINE - A CHALLENGE FOR FACT-BASED JOURNALSIM»

Юліан Рьопке – один з найвідоміших політичних журналістів Німеччини та Європи. Працює у виданні BILD, де висвітлює, зокрема, тему вторгнення Росії до України. Ще від початку вторгнення та анексії Криму 2014-го року Юліан відкрито підтримує Україну та не боїться називати речі своїми іменами.

Рьопке понад 7 років працює в політичному відділі BILD, спеціалізуючись на зовнішній політиці та конфліктах. До цього він працював дослідником у кількох німецьких університетах. У Потсдамському університеті він викладав медіа, тероризм і космос у 2010–2013 роках. Протягом 2013–2015 років він також був науковим співробітником у Берлінській школі економіки та права, де займався антикризовим менеджментом.

Він отримав ступінь магістра з географії та соціології в Потсдамському університеті, а також ступінь магістра з європейського просторового планування та регіонального розвитку в Технологічному інституті Блекінге на півдні Швеції.

🇺🇦 Севгіль Мусаєва

Головний редактор онлайн-видання «Українська правда»
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «Журналістика в часи війни. Як працює найбільше онлайн-медіа в Україні.»

Севгіль Мусаєва – українська журналістка з Криму, випускниця програми Nieman 2019 року при Гарвардському університеті.

Розпочавши свою кар’єру в журналістиці у 2007 році, Севгіль за п’ять років стала одним із провідних бізнес-репортерів. Її спеціалізацією була журналістика розслідувань, що фокусувалася на питаннях впливу українських олігархів на економіку та корупції у нафтогазовій галузі. Вона працювала журналістом у кількох агентствах, газетах, зокрема Forbes Україна. У 2014 році Севгіль разом зі своїми друзями ініціювала створення проекту “Крим_СОС”, що був спрямований на надання достовірної інформації та допомоги людям через окупацію Криму.

На цей момент займає посаду головного редактора онлайн-видання «Українська правда». Основний фокус видання – новини політики та соціальні питання.

🇪🇺 Рікард Юзвяк

Журналіст «Радіо Свобода», відповідальний за координування кореспондентів RFE/RL у Брюсселі
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «Російське вторгнення в Україну – погляд з Брюсселя: перемоги та поразки Києва в інформаційній війні.»

Редактор RFE/RL, відповідальний за новинний напрямок та підбір тем кореспондентам служби RFE/RL у Брюсселі та інших європейських країнах. Спеціалізується на тематиках, пов’язаних з ЄС та НАТО.

Рікард Юзвяк понад десять років працював журналістом у Брюсселі та висвітлював теми, які стосувалися країн Східного партнерства (Азербайджан, Білорусь, Вірменія, Грузія, Молдова та Україна).

Магістр журналістики в Університеті Лунда, Швеція та напрямку європейської політики в Коледжі Європи.

Володіє англійською, французькою, польською та шведською мовами

🇺🇦 Дмитро Андрійченко

Шеф-редактор ТСН.ua
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «Робота в умовах війни: як організувати команду та втримувати лідерство у новинному сегменті»

Шеф-редактор ТСН.ua – найбільшого за аудиторією сайту в Україні. Новинний ресурс 1+1 media має найвпливовіші акаунти у соціальних мережах – Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, що нараховують аудиторію понад 9 000 000 користувачів.

Сумарно за 2021 рік користувачі ТСН.ua заходили на сайт більше 700 мільйонів разів. 24 години на добу і 7 днів на тиждень редакція стежить за життям України та світу, публікує найважливіші й найцікавіші українські та світові новини, а також новини науки та ІТ, культури, економіки, політики та спорту. Для читачів сайт регулярно готує унікальні спецпроєкти, збираючи найцікавіші матеріали на найбільш актуальні теми.

Нині редакція реалізовує зокрема спецпроєкти, мета яких — протидію фейкам і дезінформації рф, аби наближати Перемогу України. Так, ключові новини про повномасштабну війну перекладаються для міжнародної аудиторії англійською мовою. Також з перших днів вторгнення на сайті ТСН.ua зʼявився розділ “Матеріали для Гааги”, де редакція збирає усі факти злочинів рф проти України.

Працював у таких інтернет-виданнях, як LB.ua і 24tv.ua.

🇺🇦 Дмитро Хоркін

Член правління Суспільного Мовлення, відповідальний за платформи радіо та телебачення.
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «Місія медіа та довіра в умовах війни: як інформувати та допомагати своїй аудиторії»

Медіаменеджер, теле- та радіожурналіст, член Комісії з журналістської етики, голова Державної екзаменаційної комісії Інституту журналістики Київського університету імені Тараса Шевченка, а також дикторський голос офіційних заходів України, зокрема парадів до Дня Незалежності, випускник Aspen Institute.

Очолив Українське радіо у 2017 році, коли стартувала реформа Суспільного. Розпочав роботу з повного перезавантаження програмного наповнення трьох радіоканалів Суспільного (Українське Радіо, Радіо Промінь та Радіо Культура). У результаті лише за перший сезон під його керівництвом охоплення Українського Радіо зросло на 67%. За час його роботи також була сформована оновлена Дирекція радіо, масштабно розширена сітка FM-частот по всій країні, відбулося повне переоснащення радіовиробництва.

У 2019 році став членом правління Суспільного, відповідальним за платформу радіо. Після початку повномасштабного вторгнення був одним з ведучих інформаційного марафону “Єдині новини” на українському телебаченні. 3 квітня 2022 року призначений відповідальним за платформи радіо та телебачення Національної суспільної телерадіокомпанії України.

🇺🇦 Ольга Консевич

Журналістка, дослідниця, експертка
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «12 правил тексту: прості інструменти для всіх, хто хоче писати»

Ольга Консевич співпрацює з ключовими українськими та міжнародними ЗМІ вже 11 років. З листопада 2019 року по липень 2022 року очолювала редакцію сайту 24 каналу.

Також Ольга консультує неурядові організації з країн Східного партнерства. Після повномасштабного вторгнення росії почала писати для таких міжнародних медіа: Tagesspiegel, Sächsische Zeitung, RedaktionsNetzwerk Deutschland, Euneighbourseast.eu.

У 2017 році отримала ступінь кандидатки наук із соціальних комунікацій (Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка). Стипендіатка Swedish Institute, University of Tartu, WZB Berlin Social Science Center.

У 2019 році долучилася до високоінноваційної трансатлантичної мережі молодих лідерів громадянського суспільства (TILN) від German Marshall Fund (США). У 2021 році стала першою українкою на програмі жіночого лідерства Vital Voices (США), заснованого Гілларі Клінтон та Мадлен Олбрайт.

🇺🇦 Євгенія Моторевська

Головна редакторка hromadske
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «Які формати стали головними в журналістиці під час війни і чому?»

Євгенія Моторевська — українська журналістка, редакторка та відеопродюсерка.
У медіа з 2008 року. Працювала на телеканалах ТВі, ICTV, Канал 24. Як журналістка спеціалізувалася в розслідуванні корупції та зловживань в правоохоронних органах та суддівській системі.

Входила до першого складу Громадської ради доброчесності, затвердженої зборами представників громадських об’єднань, які були скликані головою Вищої кваліфікаційної комісії суддів України у листопаді 2016 року.

П’ять років працювала в агенції журналістських розслідувань «Слідство.Інфо», аж доки у 2021 році не очолила редакцію провідного незалежного суспільно-політичного медіа в Україні. Тримає курс на високі журналістські стандарти, креативні формати та людські історії на платформах hromadske.

Нагороди й премії:
2017 — премія «За видатні заслуги в журналістиці розслідувань» від CEI та SEEMO у співпраці з Фондом Конрада Аденауера (KAS)
2020 — найвища відзнака Національного конкурсу журналістських розслідувань за фільм «Я – бот» (разом з колегами Дмитром Реплянчуком та Василем Бідуном)
2021 — Міжнародна премія імені Павла Шеремета «За видатні журналістські досягнення»

🇺🇦 Наталя Островська

Ведуча ТСН, телемарафону «Єдині новини» від 1+1, журналістка
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «ВІЙНА В ПРЯМОМУ ЕФІРІ: ЯК ПОПРИ ВСЕ ЗАЛИШАТИСЯ ПРОФЕСІОНАЛОМ ТА ПРАЦЮВАТИ В КАДРІ»

Разом з колегами Наталя веде розмовну студію «Нічна варта», яка виходить в межах марафону та створюється командою 1+1.

До повномасштабної війни працювала кореспонденткою ТСН, а згодом – ведучою нічного телевізійного дайджесту новин «ТСН: 10 вражаючих подій дня».

Виступала на онлайн-форумі глобального договору ООН, присвяченому протидії фейкам, викликам дезінформації та боротьбі з російською пропагандою у світі. Брала участь в освітній міжнародній сесії у Страсбурзі в «European youth center».

Проходила стажування у Верховній Раді, Комітеті національної безпеки і оборони України.

🇺🇦 Алла Кошляк

Ведуча Радіо НВ, подкастерка
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «РАДІО ПІД ЧАС ВІЙНИ: ЧИ Є У ВЕДУЧОГО ПРАВО НА ЕМОЦІЇ ТА ЯК ЗАЛИШАТИСЯ ПРОФЕСІОНАЛОМ В ЕФІРІ НАВІТЬ ІЗ БОМБОСХОВИЩА»

Один з голосів Радіо НВ в щоденному марафоні, який почався 24 лютого. Працювала в діловій пресі, на сайтах і телебаченні, але найбільше любить радіо.

Розробила ідею та керувала зйомками «Бізнес-плану» — реаліті про українських підприємців. Авторка ідеї сайту про Internet of things. Співпрацювала з «Куншт», «Бабель», Hromadske.ua, Економічною правдою, 34travel. Була локальним продюсером і фіксером для ABC news, Al Jazeera, France24 та SBS Australia.

Веде подкаст про нордичні країни «Сколь» та подкаст про волонтерів та активістів «Люди».

За першою освітою економіст, за другою – журналіст. Любить подорожі, музичні фестивалі, книги та тварин. Мріє поїхати в Антарктиду, а старість зустріти в Ісландії.

Але нині говорить про війну, бо найкраще, що вміє — розповідати історії.

🇺🇦 Вадим Махомед

CEO та засновник компанії ideil.
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «ТРЕНДИ В РОЗРОБЦІ ЗМІ: ЯКИМ ПОВИНЕН БУТИ СУЧАСНИЙ ВЕБСАЙТ НОВИН, ЯК ЙОГО ЗАХИСТИТИ ВІД КІБЕРАТАК ВОРОГА ТА ДАТИ МОЖЛИВІСТЬ ЕФЕКТИВНО ПРАЦЮВАТИ РЕДАКЦІЇ.»

Розробка вебсайтів для ЗМІ — один з основних напрямків діяльності ideil’у. З 2005 року компанія створює, підтримує та рефакторить високонавантажені новинні сайти. Команда створює зручні адмінки, автоматизує роботу редакцій, економить час, сили та нерви замовників.

Вебсайти від ideil витримують значні навантаження, після перезапуску підіймаються у пошуковій видачі, нарощують трафік, завойовують авдиторію.

Компанія ideil спеціалізується як на класичних ЗМІ, так і нішевих: медичний напрямок, retail, food-проєкти, gaming.

Серед їхніх клієнтів: ТСН, Forbes, Бабель, Delo.ua, ФОКУС, dsnews, TELEGRAF.

🇺🇦 Андрій Шевчук

бренд-стратег, режисер презентацій, засновник SHEVCHUK BÜRO
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «ЯК ПРАЦЮВАТИ З СИТУАТИВНИМ МАРКЕТИНГОМ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ТА ЗАЛУЧАТИ АУДИТОРІЮ»

Більше 4 років працював на телеканалах 1+1 та Україна, автор курсу у Kyiv Academy of Media Arts, спікер Ukrainian Digital Forum та Lviv Media Forum.

Створив понад 600 презентацій. Його презентації показувалися у Палаці Спорту, Палаці Україна, КВЦ Парковий. Рекорд продажу з КП клієнту – $120 000.

Навчав Rozetka / Gres Todorchuk / Megogo / Study.ua

Працює з Ощадбанком / Laba / креативним агентством McCann / Unit School of Business

🇺🇦 Аліна Лещук, Даша Грищенко

Команда KUKURUDZA
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «SMM для медіа: як рости за допомогою соцмереж»

Дівчата працюють у команді KUKURUDZA — найбільшого українського блогу про контент маркетинг в Instagram. За час його існування, дописи почали читати 100 тисяч маркетологів, ще 1 000 підписалися на Закритий клуб і понад 300 пройшли курс із контент-маркетингу.

Мають досвід роботи з українськими та міжнародними брендами, артистами, політиками, блогерами та соціальними ініціативами. Загальна аудиторія їхніх проєктів — 25 млн. Це дозволяє робити масштабні дослідження та ділитися результатами з колегами.

Ще у 2016 році команда розробила власну систему аналізу SMM, якою тепер користуються й інші маркетологи. Завдяки їй підвищують охоплення та залученість, будують ком’юніті та швидко ростуть.

🇺🇦 Марко Федоренко

Senior SEO-фахівець маркетингової агенції Promodo.
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «Яким має бути SEO для медіа»

Senior SEO-фахівець, громадський активіст, засновник ГО Типовий Трускавець, інфлюенсер, автор україномовного телеграм-каналу «SEO Ideas».

Марко займається SEO більше 8-ми років. За цей час отримав досвід роботи як в діджитал-агенціях, так і в інхаусі. Останні три роки є частиною команди Promodo, де у різні часи відповідав за розвиток проєктів DOM.RIA, GoodWine, Південний, ПУМБ, Vkursi тощо. Може годинами говорити про краулінг, індексацію та ранжування.

Активно розвиває власний телеграм-канал «SEO Ideas», де розповідає про SEO-нововведення, ділиться робочими кейсами та разом з читачами шукає відповіді на актуальні запитання з органічного просування.

Марко також активно працює з проєктами з різних країн (Польща, США, Чехія, Грузія, Кахахстан) та є постійним слухачем міжнародних конференцій.

🇺🇦 Сергій Мільман

Засновник і СЕО YouControl
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «ЯК ЗА ДОПОМОГОЮ OSINT “СМАЖИТИ” ВОРОГА (ТРИ КЕЙСИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ВІДКРИТИХ ДАНИХ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЖУРНАЛІСТСЬКИХ РОЗСЛІДУВАНЬ)»

Громадський активіст, бізнесмен, економіст за освітою. Є засновником та СEO YouControl – української IT-компанії, що 8-й рік поспіль створює сервіси на основі відкритих даних.

У 2018 році Сергій увійшов у рейтинг “Людей Нового Часу”, рейтинг українців, які ефективніше та яскравіше за всіх рухали країну вперед.

Знається на темі комплаєнсу, бізнес-аналітики, конкурентної розвідки. На ці теми проводить воркшопи для бізнесу, правоохоронних органів, громадських активістів і журналістів. Більше 600 представників медіа з України та світу на безоплатній основі користуються YouControl для реалізації фактчекінгу, проведення розслідувань та аналітичних досліджень.

З ініціативи Сергія команда YouControl створила три сервіси для наближення перемоги України в повномасштабній війні:
– волонтерську платформу для реалізації потреб ЗСУ та ТрО “Люди для України”
– міжнародний інструмент для виявлення російських активів по всьому світу “RuAssets”
– застосунок для перевірки фізосіб у воєнний час та виявлення диверсантів “ТиХто”

🇺🇦 Андрій Шаповалов

В.о. керівника Центру протидії дезінформації при Раді національної безпеки та оборони України
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПРО ВИДИ ДЕЗІНФОРМАЦІЇ ТА ЧОМУ НАВЧАТИ ЖУРНАЛІСТІВ»

Професійний журналіст та медіаменеджер. Закінчив журфак Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, з початку 2000-х працював на місцевому телебаченні у Луганську, пізніше був власкором телеканалу ICTV, після – прес-секретарем голови Луганської ОДА. З 2010 року – депутат Луганської обласної ради, перебував у опозиції до місцевої влади.

2 березня 2014 року був єдиним депутатом Луганської облради, який публічно виступив проти проросійської резолюції про «звернення до братнього російського народу за допомогою», та закликав депутатів не підтримувати російське вторгнення в Луганськ.
З 2015 року був генеральним директором Луганської обласної державної телерадіокомпанії, директором філії Суспільного мовника у Сєвєродонецьку.

Після тимчасової окупації Луганська та Донецька створив державне мовлення на Донбасі з нуля, починаючи з технічного обладнання і ретрансляторів та завершуючи програмною сіткою. 2016 року до Луганської обласної філії НТКУ, яку очолював Андрій Шаповалов, було приєднано Донецьку філію мовника, та утворено регіональний телеканал UA:Донбас, який отримав супутникову ліцензію. Дирекція «UA: Донбас» у Сєвєродонецьку мовила на Луганську та Донецьку області – окуповані та підконтрольні Україні території.

З серпня 2021 року – виконуючий обов’язки керівника Центру протидії дезінформації при Раді національної безпеки і оборони України.

🇺🇦 Олексій Токовенко

Креативний директор та співзасновник YOPTA Agency
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «ЯК ЕФЕКТИВНО РОЗВИВАТИ YOUTUBE-КАНАЛ ДЛЯ РОЗШИРЕННЯ АУДИТОРІЇ І ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ БРЕНДУ МЕДІА»

У сфері YouTube з 2016 року. Працював з більш ніж 45 каналами блогерів та брендів. Допомагав каналу виходити на дохідність від 9500 $ на місяць.
Досягав великого рівня окупності створеної відеореклами (800% ROMI).
Сумарно на каналах з якими співпрацював — більше 14 млн підписників.
Навчав команди великих брендів роботі з корпоративними YouTube-каналами: Цитрус, Beeline Казахстан, AVON, Deloitte та ін.

Сертифікований YouTube-спеціаліст і бізнес-тренер. Автор книги “25 істин YouTube-кріейтора”. Доповідач та учасник на профільних конференціях: SMM Day, Get Business Festival, Форум Лідерів думок та ін. Співпрацював та ділився експертизою з USAID, MC Today, Delo.ua, Lviv Media Forum. Працював в AIR Media-Tech та Академії відеоблогінгу AIR Academy.

Креативна агенція YOPTA, співвласником і креативним директором якої є Олексій, надає послуги брендам у напрямку створення відеоконтенту і розвитку YouTube-каналів “під ключ” — від складання стратегії до досягнення поставлених цілей проекту. Та займається проведенням навчальних тренінгів та консультацій.

Інші канали і компанії з досвіду спікера:
GoIT, CEO Club Ukraine, Money Maker, Doc.ua, Джоберы, Gagarin Show, Телебачення Торонто, F.ua, AndroNews, ProTech та інші.

🇺🇦 Ярослав Дяків

Начальник відділу бюро програми ЄС "Креативна Європа" в Україні / Head of Creative Europe Desk Ukraine
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «КРЕАТИВНА ЄВРОПА: НОВІ СПЕЦПРОГРАМИ ДЛЯ УКРАЇНИ. УМОВИ ПОДАЧІ ЗАЯВОК ТА КОНКУРСИ ДЛЯ МЕДІА»

Ярослав очолює Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яке займається промоцією програми на національному рівні в секторі культурних та креативних індустрій, надає безкоштовні консультації, інформацію та технічну підтримку українським аплікантам під час процесу подачі грантової заявки. Організовує заходи, які сприяють обміну актуальною інформацією, нетворкінгу та пошуку партнерів між потенційними аплікантами програми. Поширює інформацію про можливості фінансування проектів в інших країнах. Сприяє поширенню та промоції успішних проектів. Співпрацює з іншими Бюро з метою пошуку партнерів та обміну найновішою актуальною інформацією щодо програми «Креативна Європа».

На Форумі Ярослав розповість про спеціальні програми Креативної Європи для України, які, у зв’язку з війною, запускає Єврокомісія для підтримки культурного та креативного сектору, митців та організацій, в тому числі аудіовізуального сектору та Медіа. Розповість про умови подачі грантових заявок, хто може приймати участь та де шукати партнерів для майбутніх проектів.

Має досвід в отриманні грантів на культурні проекти, культурному проектному менеджменті. Має за плечима більш ніж 15 років досвіду в організації заходів, від участі у міжнародних IT конференціях Web Summit, Collision до організації Microsoft Digital Evolution Forum, Fedoriv Change!

ЗОВСІМ СКОРО МИ ОГОЛОСИМО ОСТАННЬОГО СПІКЕРА І ВАРТІСТЬ КВИТКІВ ЗРОСТЕ

Встигніть придбати квиток до початку конференції

Програма

24 вересня

10:00

Севгіль Мусаєва

«ЖУРНАЛІСТИКА В ЧАСИ ВІЙНИ. ЯК ПРАЦЮЄ НАЙБІЛЬШЕ ОНЛАЙН-МЕДІА В УКРАЇНІ.»

11:00

Юліан Рьопке

«RUSSIA'S WAR IN UKRAINE - A CHALLENGE FOR FACT-BASED JOURNALSIM»

12:00

Рікард Юзвяк

«РОСІЙСЬКЕ ВТОРГНЕННЯ В УКРАЇНУ – ПОГЛЯД З БРЮССЕЛЯ: ПЕРЕМОГИ ТА ПОРАЗКИ КИЄВА В ІНФОРМАЦІЙНІЙ ВІЙНІ»

13:00

Дмитро Хоркін

«МІСІЯ МЕДІА ТА ДОВІРА В УМОВАХ ВІЙНИ: ЯК ІНФОРМУВАТИ ТА ДОПОМАГАТИ СВОЇЙ АУДИТОРІЇ»

ПЕРЕРВА

15:00

Євгенія Моторевська

«ЯКІ ФОРМАТИ СТАЛИ ГОЛОВНИМИ В ЖУРНАЛІСТИЦІ ПІД ЧАС ВІЙНИ І ЧОМУ?»

16:00

Вадим Махомед

«ТРЕНДИ В РОЗРОБЦІ ЗМІ: ЯКИМ ПОВИНЕН БУТИ СУЧАСНИЙ ВЕБСАЙТ НОВИН, ЯК ЙОГО ЗАХИСТИТИ ВІД КІБЕРАТАК ВОРОГА ТА ДАТИ МОЖЛИВІСТЬ ЕФЕКТИВНО ПРАЦЮВАТИ РЕДАКЦІЇ.»

17:00

Ольга Консевич

«12 ПРАВИЛ ТЕКСТУ: ПРОСТІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ВСІХ, ХТО ХОЧЕ ПИСАТИ»

18:00

Андрій Шаповалов

«ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПРО ВИДИ ДЕЗІНФОРМАЦІЇ ТА ЧОМУ НАВЧАТИ ЖУРНАЛІСТІВ»

25 вересня

09:00

Марко Федоренко

«ЯКИМ МАЄ БУТИ SEO ДЛЯ МЕДІА»

10:00

Андрій Шевчук

«ЯК ПРАЦЮВАТИ З СИТУАТИВНИМ МАРКЕТИНГОМ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ТА ЗАЛУЧАТИ АУДИТОРІЮ»

11:00

Аліна Лещук, Даша Грищенко

«SMM ДЛЯ МЕДІА: ЯК РОСТИ ЗА ДОПОМОГОЮ СОЦМЕРЕЖ»

12:00

Наталя Островська

«ВІЙНА В ПРЯМОМУ ЕФІРІ: ЯК ПОПРИ ВСЕ ЗАЛИШАТИСЯ ПРОФЕСІОНАЛОМ ТА ПРАЦЮВАТИ В КАДРІ»

13:00

Алла Кошляк

«РАДІО ПІД ЧАС ВІЙНИ: ЧИ Є У ВЕДУЧОГО ПРАВО НА ЕМОЦІЇ ТА ЯК ЗАЛИШАТИСЯ ПРОФЕСІОНАЛОМ В ЕФІРІ НАВІТЬ ІЗ БОМБОСХОВИЩА»

ПЕРЕРВА

15:00

Дмитро Андрійченко

«РОБОТА В УМОВАХ ВІЙНИ: ЯК ОРГАНІЗУВАТИ КОМАНДУ ТА ВТРИМУВАТИ ЛІДЕРСТВО У НОВИННОМУ СЕГМЕНТІ»

16:00

Сергій Мільман

«ЯК ЗА ДОПОМОГОЮ OSINT “СМАЖИТИ” ВОРОГА (ТРИ КЕЙСИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ВІДКРИТИХ ДАНИХ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЖУРНАЛІСТСЬКИХ РОЗСЛІДУВАНЬ)»

17:00

Ярослав Дяків

«КРЕАТИВНА ЄВРОПА: НОВІ СПЕЦПРОГРАМИ ДЛЯ УКРАЇНИ. УМОВИ ПОДАЧІ ЗАЯВОК ТА КОНКУРСИ ДЛЯ МЕДІА»

18:00

Олексій Токовенко

«ЯК ЕФЕКТИВНО РОЗВИВАТИ YOUTUBE-КАНАЛ ДЛЯ РОЗШИРЕННЯ АУДИТОРІЇ І ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ БРЕНДУ МЕДІА»

Придбати квиток

🔥

Остання можливість придбати запис події!

ЗАПИС ПОДІЇ
599 грн

Тип події: Online

Доступ відправимо протягом 3 днів

  • Запис двох днів форуму
  • Доступ до спільноти media-спеціалістів України (закритого Telegram-чату учасників форуму)

ОПЛАТА ПО ПЕРЕРАХУНКУ

При оплаті на суму від 1000 грн, є можливість оплатити по перерахунку

Оплатити по перерахунку

СТАТИ ПАРТНЕРОМ

Станьте партнером однієї із найбільших в Україні онлайн-подій у сфері media

Стати партнером

Партнери

Головний партнер

Станьте генеральним партнером нашого форуму та отримайте унікальні індивідуальні умови. Всі можливості співпраці в одному пакеті дозволять не лише популяризувати бренд, а найголовніше - залучити нових клієнтів. Зв'яжіться з нами і ми розповімо про плюси, обговоримо деталі та знайдемо найефективніші рішення.

Ви можете стати
партнером UMF

Стати партнером

Організатори

Ukrainian media forum

Ми створюємо цей форум, бо щиро віримо, що українські медіа можуть розвиватися, бути незалежними та успішними навіть в умовах війни та кризи.

Про організаторів

Команда маркетологів та журналістів з багаторічним досвідом в індустрії ЗМІ та маркетингу. Ми об'єдналися, що створити якісний освітній продукт для медіа-сфери.

Наша мета

Започаткувавши UMF, в Україні з'явиться платформа, де досвідченні та успішні медійники зможуть ділитися власним досвідом. Наша мета - щоб кожен мав можливість розвиватися, а рівень українських медіа невпинно зростав.

FAQ

Форум триватиме протягом 24 та 25 вересня в ONLINE-форматі. Орієнтовний початок о 10:00, а завершення о 19:00. Також ми потурбувались, аби у вас був час перепочити між виступами.
Так, відеозапис буде. Доступ отримають всі власники квитків “BUSINESS” протягом 3 днів після завершення форуму. Можливість переглянути відео залишатиметься протягом року.
Звичайно. Заповніть заявку на сторінці для партнерів (обов’язково вкажіть всі реквізити та кількість квитків), або напишіть нам на пошту partners@media-forum.com.ua.
Виступи будуть українською мовою. Організатори потурбуються про переклад українською, якщо буде іншомовний спікер.
В онлайн-трансляції буде чат, де кожен учасник матиме можливість задати питання спікеру.
Програма вже опублікована на нашому сайті.
Так, напишіть нам на пошту partners@media-forum.com.ua і ми з вами зв’яжемось.
Це буде чудовим подарунком :) Напишіть нам на пошту info@media-forum.com.ua і ми вам допоможемо.
Так, буде створений закритий чат в Telegram. Він стане доступним в день події і ви зможете спілкуватись з іншими учасниками.
Так, ми підтримуємо українське студентство і готові запропонувати спеціальні умови. Знижки діють при умові купівлі понад 2 квитків. Напишіть нам на пошту info@media-forum.com.ua і ми вам допоможемо.