fbpx

UKRAINIAN MEDIA FORUM

Всеукраїнська онлайн-подія про медіа. Ми зібрали досвідчених журналістів, маркетологів, розробників та медіаменеджерів, які готові відкрити секрети успіху сучасних медіа.

24 - 25 Вересня

Online

Концепція

Ми збираємо всіх спеціалістів з медіа-сфери. Журналісти, медійники, блогери, розробники, маркетологи, технічні спеціалісти, менеджери, підприємці, які об’єднані однією ідеєю - робити українські медіа якісними, незалежними та прибутковими.

Ми створюємо Ukrainian Media Forum під час війни для тих, хто тримає інформаційний фронт. Переконані, медіа повинні не лише виживати, а й розвиватися попри складні умови, попри атаки ворога, адже перемога в інформаційній війні - частина нашої великої перемоги.

😉 Робота з редакцією

📱 SMM

🌐 сайти

💵 Продаж реклами

📊 Digital

🎥 YouTube

💰 Прибутковість медіа

🤔 З чого почати

💡 Незалежність ЗМІ

🤝 Побудова команди

💪 Медіа в умовах війни

✍️ Як писати тексти

📈 SEO

Для кого подія?

👉

Для тих, хто хоче дізнатися про “внутрішню кухню” великих редакцій, тренди та вимоги, які вже змінили погляд на ЗМІ.

👉 Журналістам

/Початківцям- дізнаєшся, де шукати теми, як писати тексти, що набиратимуть сотні тисяч переглядів та навчитися утримати увагу читача в нескінченному інформаційному потоці.

👉 Керівникам ЗМІ

/Шефредакторам - наші спікери розкажуть, як працюють найбільші та найуспішніші редакції країни, як медіа може стати бізнесом та бути прибутковим.

👉 Маркетологам

/SMM-спеціалістам - ти дізнаєшся про зміни, нові тренди та як найефективніше використовувати Youtube, Facebook, Instagram та Telegram.

👉 Підприємцям, технічним спеціалістам

Всім спеціалістам з медіа-сфери - станеш частиною нового унікального ком'юніті людей зі своєї сфери. Отримай доступ у закритий чат, де завжди зможеш знайти підрядника, запитати думку колег, поділитися досвідом, або просто спілкуватися з тими, хто живе у світі медіа.

👉 Для тих, хто хоче відкрити власне медіа

ми розкажемо з чого варто почати, як розробляється сайт та які підводні камені трапляються на початку шляху до успішного медіа-бізнесу.

Спікери

🇺🇦 Севгіль Мусаєва

Головний редактор онлайн-видання «Українська правда»
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «Журналістика в часи війни. Як працює найбільше онлайн-медіа в Україні.»

Севгіль Мусаєва – українська журналістка з Криму, випускниця програми Nieman 2019 року при Гарвардському університеті.

Розпочавши свою кар’єру в журналістиці у 2007 році, Севгіль за п’ять років стала одним із провідних бізнес-репортерів. ЇЇ спеціалізацією була журналістика розслідувань, що фокусувалася на питаннях впливу українських олігархів на економіку та корупції у нафтогазовій галузі. Вона працювала журналістом у кількох агентствах, газетах, включаючи Forbes Україна. У 2014 році Севгіль разом зі своїми друзями ініціювала створення проекту Крим_СОС, що був спрямований на надання достовірної інформації та допомоги людям через окупацію Криму.

На даний час займає посаду головного редактора онлайн-видання «Українська правда». Основний фокус видання – новини політики та соціальні питання.

🇺🇦 Ольга Консевич

Журналістка, дослідниця, експертка
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «12 правил тексту: прості інструменти для всіх, хто хоче писати»

Ольга Консевич співпрацює з ключовими українськими та міжнародними ЗМІ вже 11 років. З листопада 2019 року по липень 2022 року очолювала редакцію сайту 24 каналу.

Також Ольга консультує неурядові організації з країн Східного партнерства. Після повномасштабного вторгнення Росії почала писати для таких міжнародних медіа: Tagesspiegel, Sächsische Zeitung, RedaktionsNetzwerk Deutschland, Euneighbourseast.eu.

У 2017 році отримала ступінь кандидатки наук із соціальних комунікацій (Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка). Стипендіатка Swedish Institute, University of Tartu, WZB Berlin Social Science Center.

У 2019 році долучилася до високоінноваційної трансатлантичної мережі молодих лідерів громадянського суспільства (TILN) від German Marshall Fund (США). У 2021 році стала першою українкою на програмі жіночого лідерства Vital Voices (США), заснованого Гілларі Клінтон та Мадлен Олбрайт.

🇺🇦 Наталя Островська

Ведуча ТСН, телемарафону «Єдині новини» від 1+1, журналістка
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «ВІЙНА В ПРЯМОМУ ЕФІРІ: ЯК ПОПРИ ВСЕ ЗАЛИШАТИСЯ ПРОФЕСІОНАЛОМ ТА ПРАЦЮВАТИ В КАДРІ»

Разом з колегами Наталя веде розмовну студію «Нічна варта», яка виходить в межах марафону та створюється командою 1+1.

До повномасштабної війни працювала кореспонденткою ТСН, а згодом – ведучою нічного телевізійного дайджесту новин «ТСН: 10 вражаючих подій дня».

Виступала на онлайн-форумі глобального договору ООН, присвяченому протидії фейкам, викликам дезінформації та боротьбі з російською пропагандою у світі. Брала участь в освітній міжнародній сесії у Страсбурзі в «European youth center».

Проходила стажування у Верховній Раді, Комітеті національної безпеки і оборони України.

🇺🇦 Алла Кошляк

Ведуча Радіо НВ, подкастерка
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «РАДІО ПІД ЧАС ВІЙНИ: ЧИ Є У ВЕДУЧОГО ПРАВО НА ЕМОЦІЇ ТА ЯК ЗАЛИШАТИСЯ ПРОФЕСІОНАЛОМ В ЕФІРІ НАВІТЬ ІЗ БОМБОСХОВИЩА»

Один з голосів Радіо НВ в щоденному марафоні, який почався 24 лютого. Працювала в діловій пресі, на сайтах і телебаченні, але найбільше любить радіо.

Розробила ідею та керувала зйомками «Бізнес-плану» — реаліті про українських підприємців. Авторка ідеї сайту про Internet of things. Співпрацювала з «Куншт», «Бабель», Hromadske.ua, Економічною правдою, 34travel, була локальним продюсером і фіксером для ABC news, Al Jazeera, France24 та SBS Australia.

Має подкаст про нордичні країни «Сколь» та подкаст про волонтерів та активістів «Люди».

За першою освітою економіст, за другою – журналіст. Любить подорожі, музичні фестивалі, книги та тварин. Мріє поїхати в Антарктиду, а старість зустріти в Ісландії.

Але нині говорить про війну, бо найкраще, що вміє — розповідати історії.

🇺🇦 Вадим Махомед

CEO та засновник компанії ideil.
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «ТРЕНДИ В РОЗРОБЦІ ЗМІ: ЯКИМ ПОВИНЕН БУТИ СУЧАСНИЙ ВЕБСАЙТ НОВИН, ЯК ЙОГО ЗАХИСТИТИ ВІД КІБЕРАТАК ВОРОГА ТА ДАТИ МОЖЛИВІСТЬ ЕФЕКТИВНО ПРАЦЮВАТИ РЕДАКЦІЇ.»

Розробка вебсайтів для ЗМІ — один з основних напрямків діяльності ideil’у. З 2005 року компанія створює, підтримує та рефакторить високонавантажені новинні сайти. Команда створює зручні адмінки, автоматизує роботу редакцій, економить час, сили та нерви замовників.

Вебсайти від ideil витримують значні навантаження, після перезапуску підіймаються у пошуковій видачі, нарощують трафік, завойовують авдиторію.

Компанія ideil спеціалізується як на класичних ЗМІ, так і нішевих: медичний напрямок, retail, food-проєкти, gaming.

Серед їх клієнтів: ТСН, Forbes, Бабель, Delo.ua, ФОКУС, dsnews, TELEGRAF.

🇺🇦 Андрій Шевчук

бренд-стратег, режисер презентацій, засновник SHEVCHUK BÜRO
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ В МЕДІА: ЯК ЗАЛУЧАТИ НОВУ АУДИТОРІЮ»

Більше 4 років працював на телеканалах 1+1 та Україна, автор курсу у Kyiv Academy of Media Arts, спікер Ukrainian Digital Forum та Lviv Media Forum.

Створив понад 600 презентацій. Його презентації показувалися у Палаці Спорту, Палаці Україна, КВЦ Парковий. Рекорд продажу з КП клієнту – $120 000.

Навчав Rozetka / Gres Todorchuk / Megogo / Study.ua

Працює з Ощадом / Laba / креативним агентством McCann / Unit School of Business

🇺🇦 Сергій Мільман

Засновник і СЕО YouControl
📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «ЯК ЗА ДОПОМОГОЮ OSINT “СМАЖИТИ” ВОРОГА (ТРИ КЕЙСИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ВІДКРИТИХ ДАНИХ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЖУРНАЛІСТСЬКИХ РОЗСЛІДУВАНЬ)»

Громадський активіст, бізнесмен, економіст за освітою. Є засновником та СEO YouControl – української IT-компанія, що 8-й рік поспіль створює сервіси на основі відкритих даних.

В 2018 році Сергій увійшов у рейтинг “Людей Нового Часу”, рейтинг українців, які ефективніше та яскравіше за всіх рухали країну вперед.

Знається на темі комплаєнсу, бізнес-аналітики, конкурентної розвідки. З цих тем проводить воркшопи для бізнесу, правоохоронних органів, громадських активістів і журналістів. Більше 600 представників медіа з України та світу на безоплатній основі користуються YouControl для реалізації фактчекінгу, проведення розслідувань та аналітичних досліджень.

З ініціативи Сергія команда YouControl створила три сервіси для наближення перемоги України в повномасштабній війні:
– волонтерську платформу для реалізації потреб ЗСУ та ТрО “Люди для України”
– міжнародний інструмент для виявлення російських активів по всьому світу RuAssets
– застосунок для перевірки фізосіб у воєнний час та виявлення диверсантів ТиХто

ЗОВСІМ СКОРО МИ ОГОЛОСИМО ЩЕ 9 ТОП-СПІКЕРІВ

Встигніть придбати квиток до підвищення ціни

Придбати квиток

🔥

15 серпня ми додамо ще 3 топ-спікерів і вартість квитків зросте. Встигніть придбати за вигідною ціною.

Standart
350 грн

Тип події: Online

Дата проведення: 24-25 вересня

  • Участь у двох днях конференції
  • Можливість задати питання під час виступу кожному спікеру
  • Подарунки від партнерів
  • Доступ до спільноти media-спеціалістів України (закритого Telegram-чату учасників форуму)
Business
450 грн

Тип події: Online

Дата проведення: 24-25 вересня

  • Участь у двох днях конференції
  • Можливість задати питання під час виступу кожному спікеру
  • Подарунки від партнерів
  • Доступ до спільноти media-спеціалістів України (закритого Telegram-чату учасників форуму)
  • Запис форуму

ОПЛАТА ПО ПЕРЕРАХУНКУ

При оплаті на суму від 1000 грн, є можливість оплатити по перерахунку

Оплатити по перерахунку

СТАТИ ПАРТНЕРОМ

Станьте партнером однієї із найбільших в Україні онлайн-подій у сфері media

Стати партнером

Партнери

Головний партнер

Станьте генеральним партнером нашого форуму та отримайте унікальні індивідуальні умови. Всі можливості співпраці в одному пакеті дозволять не лише популяризувати бренд, а найголовніше - залучити нових клієнтів. Зв'яжіться з нами і ми розповімо про плюси, обговоримо деталі та знайдемо найефективніші рішення.

Ви можете стати
партнером UMF

Стати партнером

Організатори

Ukrainian media forum

Ми створюємо цей форум, бо щиро віримо, що українські медіа можуть розвиватися, бути незалежними та успішними навіть в умовах війни та кризи.

Про організаторів

MediaThor Agency - команда журналістів та медіаекспертів з багаторічним досвідом в індустрії ЗМІ та маркетингу. Ми об'єдналися, що створити якісний освітній продукт для медіа-сфери.

Наша мета

Започаткувавши UMF, в Україні з'явиться платформа, де досвідченні та успішні медійники зможуть ділитися досвідом з іншими. Наша мета - щоб кожен мав можливість розвиватися, а рівень українських медіа невпинно зростав і зробити можемо це тільки разом.

FAQ

Форум триватиме протягом 24 та 25 вересня в ONLINE-форматі. Орієнтовний початок о 10:00, а завершення о 19:00. Також ми потурбувались, аби у вас був час перепочити між виступами.
Так, відеозапис буде. Доступ отримають всі власники квитків “BUSINESS” протягом 3 днів після завершення форуму. Можливість переглянути відео залишатиметься протягом року.
Звичайно. Заповніть заявку на сторінці для партнерів (обов’язково вкажіть всі реквізити та кількість квитків), або напишіть нам на пошту partners@media-forum.com.ua.
Виступи будуть українською мовою. Організатори потурбуються про переклад українською, якщо буде іншомовний спікер.
В онлайн-трансляції буде чат, де кожен учасник матиме можливість задати питання спікеру.
Попередня програма з’явиться найближчим часом. Точну програму з таймінгом виступів спікерів опублікуємо орієнтовно за місяць до початку події на нашому сайті.
Так, напишіть нам на пошту partners@media-forum.com.ua і ми з вами зв’яжемось.
Це буде дуже хорошим подарунком :) Напишіть нам на пошту info@media-forum.com.ua і ми вам допоможемо.
Так, буде створений закритий чат в Telegram. Він стане доступним в день події і ви зможете спілкуватись з іншими учасниками.
Так, ми підтримуємо українське студентство і готові запропонувати спеціальні умови. Напишіть нам на пошту info@media-forum.com.ua і ми вам допоможемо.