📌 ТЕМА ВИСТУПУ: «ЯК ЕФЕКТИВНО РОЗВИВАТИ YOUTUBE-КАНАЛ ДЛЯ РОЗШИРЕННЯ АУДИТОРІЇ І ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ БРЕНДУ МЕДІА»
У сфері YouTube з 2016 року. Працював з більш ніж 45 каналами блогерів та брендів. Допомагав каналу виходити на дохідність від 9500 $ на місяць.
Досягав великого рівня окупності створеної відеореклами (800% ROMI).
Сумарно на каналах з якими співпрацював — більше 14 млн підписників.
Навчав команди великих брендів роботі з корпоративними YouTube-каналами: Цитрус, Beeline Казахстан, AVON, Deloitte та ін.
Сертифікований YouTube-спеціаліст і бізнес-тренер. Автор книги “25 істин YouTube-кріейтора”. Доповідач та учасник на профільних конференціях: SMM Day, Get Business Festival, Форум Лідерів думок та ін. Співпрацював та ділився експертизою з USAID, MC Today, Delo.ua, Lviv Media Forum. Працював в AIR Media-Tech та Академії відеоблогінгу AIR Academy.
Креативна агенція YOPTA, співвласником і креативним директором якої є Олексій, надає послуги брендам у напрямку створення відеоконтенту і розвитку YouTube-каналів “під ключ” — від складання стратегії до досягнення поставлених цілей проекту. Та займається проведенням навчальних тренінгів та консультацій.
Інші канали і компанії з досвіду спікера:
GoIT, CEO Club Ukraine, Money Maker, Doc.ua, Джоберы, Gagarin Show, Телебачення Торонто, F.ua, AndroNews, ProTech та інші.